måndag 7 februari 2011

Bloggträff & mässa


Mycket trädgårdssurr i luften nu. Det är mässor och bloggträffar om vartannat.
Här nere i Skåne blir det mässa i Malmö 3-6 mars. Typiskt nog är jag på annat
håll då. Skulle varit så kul att gått på bloggträff...
Men till er som har helgen blank i almanackan kan jag tipsa om att det går att vinna biljetter såväl hos Annika som Liv. Båda dessa
härliga trädgårdsprofiler kan ni träffa på plats.
Själv får jag i morgon en alldeles egen bloggträff med Liv som driver en av de vackraste plantskolor jag vet, Hedentorps i Ängelholm. Ska bli så kul :) Hoppas bara jag inte blåser bort i stormen det varnas för...

Önskar er alla en fin vecka ♥

3 kommentarer:

  1. Tack för kulörtipsen! - Jag gillar grått och har testat en massa olika nyanser, men letar fortfarande efter den ultimata gråa tonen.

    Jag besökte trädgårdsmässan förra året (nära till hands då vi bodde i Malmö), men har inte bestämt hur det blir i år. Är inte helt förtjust i konceptet med miljoner människor som trängs på samma ställe, men å andra sidan brukar det ju finnas massvis med inspiration att hämta. Vi får se hur det blir.

    Idag är jag mest lycklig för att så gott som hela gräsmattan är synlig, hurra! Och vi verkar vara ett av få ställen i "byn" som inte har drabbats av sorkar i vinter, jisses så många högar det finns hos en del!

    Önskar dig en skön måndag, Pernilla! =)
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Tack samma till dig :)

    Allt väl idag?

    Annak

    SvaraRadera
  3. Tack för detta Dona.
    Hoppas ni hade en mysig stund.
    Jag skulle till Malmö men ställde in så det blir imorgon istället.
    Vågade inte för blåsten.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!