fredag 25 februari 2011

Dagens boktips!

Bild tidigare publicerad i Allas

Själv har jag inte hunnit med bokrean ännu, men jag tänkte i alla fall dela
med mig av ett boktips. Ja, ett tips om hur böcker kan förvaras.
Förutom böckerna som jag har i min tallrikshylla så har den här blomsterlådan
med sin vackra vårgröna färg kommit fram och fått bli förvaring åt mina trädgårdsböcker. Så ut och rota i förrådet efter blomsterlådor - det fungerar perfekt.

Men nu måste jag rusa. Ska träffa en bloggvän i grannbyn :)

Ha en härlig helg!

3 kommentarer:

  1. Tack för det trevliga besöket och de jättefina presenterna! - Nu längtar jag till sommaren ännu mer, så att jag får använda dem ute i rabatterna.
    Här har vi en slapp eftermiddag, ligger med datorn på magen och surfar runt bland alla trevliga bloggar. Sämre kan man ha det! =)
    Ha en riktigt skön helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Jag gillar! Ska klura på en egen variant tror jag =) Tack för inspirationen!

    KRaM Tina

    SvaraRadera
  3. Helläcker bild!!! Och Tuva, hur söt kan man vara, man dör ju av såna bilder som nedan!!! Mari.

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!