måndag 28 februari 2011

Kreativt kaos


I dag blir det en eftermiddag i arbetsrummet :) Just nu är det kaos där uppe,
men jag hoppas hinna bringa någorlunda ordning. Senare i veckan ska det vara riggat för plåtning av loppisfynd. Lite fix återstår dock. Jag ska bland annat rota
i mina tyghögar och använda mitt favoritverkyg häftpistolen. Dessutom ska färg
och pensel fram :)
Resultatet kommer i tryck lagom till att loppissäsongen drar igång på allvar.
Ni vet då när varje liten idrottsförening håller loppis. Inte utan att man längtar...

Njut dagen ♥

5 kommentarer:

  1. Textilfingrarna kliar när jag ser dina inspirerande högar... Fast jag har ju mitt eget skåp. Som behöver tittas till. Senaste tillskottet: ett vitt bomullstyg med graciösa och gyllene mistelkvistar till julkuddar. Och jag som egentligen letar tyg till vårgardinen i köket!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga tyghögar du har där :-) Samlar också på tyger... Häftpistolen är en bra uppfinning!!! Låter spännande med loppis-plåtningen....

    Lycka till med städandet...
    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  3. Ja, nog längtar man efter den riktiga loppissäsongen! I somras var jag allvarligt oroad ett tag, när nästan hela juli hade gått utan att det varit speciellt många idrottsplatsloppisar, men sen i augusti small det till!
    Tyg har inte riktigt varit min grej, eftersom jag är så dålig på att sy, men det ser fantastiskt läckert ut i ditt skåp!
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Hihi... ja det gäller att förbereda sig!:)
    Samma sak är gjord här! Fast kanske mest för att ha någonstans att få ner rumpa och dator på...;)

    Härliga tyger!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tror jag är lite kär i dig. Hi hi. Så mycket fint du har i bloggen - underbart att se.

    Kram från Minnas assistent, Maire.

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!