torsdag 3 februari 2011

Nordiska Trädgårdar

Bild från Nordiska Trädgårdar

Årets absolut bästa mässa är bokad :) Med bästa sällskapet dessutom! Där ska säkert trädgårdslängtan botas. Och inspiration till öde gräsplätten hämtas.
Väl hemma igen ser jag mig själv strosa runt i snickarbyxor som underbara reklamtjejen ovan ;) Men höna på axeln får allt vara...
Är vi fler som ses i huvudstaden?

Kram ♥

Förresten, en dag utanför mässan blir det också. Tar gärna emot tips på sådant man inte får missa.

3 kommentarer:

  1. Hihi... ja den där hönan kan jag också tänka mig att ha på axeln.... :-) Har en dröm om att ha höns någon gång...

    Å.... till trädgårsmässan ska man ju såklart..... :-) Åker dit på lördagen. Vi kanske springer på varandra om du ska dit den dagen..... vore ju kul! Du kan förstås inte missa att åka till Zetas om du är på mässan. Zetas ligger ju dessutom på samma sida om 'stan' som mässan. Lite längre söderut bara. Annars är ju Ulriksdal värt ett besök, men ligger i norr.

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  2. Mmm najs!
    Nu längtar man efter allt som är grönt... solsken under en kvart i eftermiddags - ljuvligt!!
    Hoppas allt är bra! Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Mm...Jag längtar efter att sätta fingrarana i en helt nya trädgård i sommar. även om jag kommer sakna min Nuvarande med..Men men..Bara jag får lite sol o värme så ska nog allt bli bra, särskilt med en höna på axeln..:)

    Själv beger jag mig till Danmark o Formland i helgen, ska bli underbart!!!

    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!