onsdag 16 mars 2011

Blommig tvättmaskin? Ja tack!


Bilder från Boligliv via Ellas Inspiration

Började dilla med maken om en blommig tvättmaskin och han trodde nog jag hallucinerade... Men jag är faktiskt på bättringsvägen. Nu vill jag ha bort bacillerna som invaderat vårt hus och låter tvättmaskinen gå varm samtidigt
som jag drömmer om en total tvättstuge-makeover.
Tänk så fin vår kämpe i källaren som tar sju kilo tvätt åt gången hade blivit
med lite blommig vaxduk. Och tänk så gärna jag studsat ner där för att tvätta :)

Njut dagen, vänner ♥

10 kommentarer:

  1. Hej Pernilla!

    Vad fiffigt, har de klätt den själv? Hur fint som helst!

    Antar att ni varit sjuka...men är på bättringsvägen!

    Krya på er och må så gott!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Hejsan,jaaaa vilken toppenide...:)) Nu fick jag nåt att fundera på...Ha en bra dag...KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Nej, men en sån härlig idé! Det kan ju inte vara så svårt att genomföra heller, med en snygg vaxduk och ett bra lim! En sån fröjd det skulle vara att piffa till tvättstugan lite!

    SvaraRadera
  5. Riktigt "nice".....förstår att du studsar ner till tvättstugan om du har det så där fint!!
    Ha det gott i vårsolen!
    Kram Malin ♥♥♥

    SvaraRadera
  6. Urfint! Hade gärna haft det så.

    :)

    SvaraRadera
  7. Det där är ett riktigt bra tips!

    SvaraRadera
  8. Men vilken underbar idé med lite blomsterfägring på den annars så trista tvättmaskinen! Med vaxduk har man ju dessutom råd att byta om man tröttnar.

    Trist att du har varit krasslig i veckan, - nu håller jag tummarna för snabb bättring till helgen!

    Kram på dig!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  9. Hihi vad härligt med blommor på tvättmaskinen!! Blir förhoppningsvis lite roligare att fixa med tvätten då! Kan ju hoppas iallafall :))

    Krya-på-dig-kramizar från aka

    SvaraRadera
  10. Så roligt, tvättmaskinen som är så tråkig annars både att se på och vara vid hihi.

    Trevlig söndag
    Kram
    Linda

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!