fredag 11 mars 2011

Drömjobbet?


Har ni sett vad min supergo´a vän Minna hittat på nu? Hon har alltid något kul på gång och är den absolut mest kreativa företagare jag känner.
För en tid sen upplät hon sin blogg för marknadsföring åt framåt kvinnliga företagare. Nu har du via Minnas blogg möjlighet att vinna en dag med stylist Eva Lindh.
Evas styling är i en klass för sig om du frågar mig. Hon får fram en så skön och spännande enkelhet i sina bilder. Kika här så kan du själv förlora dig i hennes fantastiska arbeten.
Skulle då inte säga nej till en utbildningsdag vid hennes sida :)

Njut solen ♥
Här väntar stylinguppdrag i ett sött litet torp...

4 kommentarer:

  1. Hennes Mood reportage gillar jag skarpt..:))Önskar dig en skön fredag...Kram!!

    SvaraRadera
  2. Spännande! Ska kolla upp Minnas Blomsterverkstad supporting small businesses, har inte sett den förrän nu, kanske är försent att vara med men försöka kan man alltid göra! Det är just det jag tycker är så svårt - att nå ut! I synnerhet när man bor ute på landet & det inte är så självklart att man syns hur som helst.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Jag vet en tjej till som är stylist i en klass för sig!
    Tack söta för en supertrevlig dag!
    /Anna-Karin och Olof

    SvaraRadera
  4. ..jag skulle varken ge mej på att vara din "assistent" el Evas, det måste var en tuff kvinna som ger sig på det =) Mari.

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!