måndag 7 mars 2011

Loppisjobb

Bild tidigare publicerad i Allas

Nu är dagens deadline avklarad och jag kan bjuda lite nytt på bloggen. Har haft loppisfynd i huvudet så det blir en färgglad bild från några fynd som fixades till
i fjol. Nya jobbet har en lite ruffare stil och kommer i tryck om två månader.
Lovar att säga till då :)

Fortsatt fin måndag till er ♥

Förresten var ni på helgens trädgårdsmässa i Malmö? Berätta gärna för jag
missade den. Var i Jönköping och där var en helt annan mässa - fotbollsmässa :))

4 kommentarer:

  1. Loppisfynd är roliga och kan göra en sprittandes glad!!! Härliga färger du bjuder på i bilden.......

    Var inte på mässan i Malmö (en aningens för långt bort för mig), men det verkar ha varit en inspirerande mässa. Ska till Kista-mässan nu på lördag - hoppas på rejält med vårvibbar där!

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  2. Så fint! Du är så duktig! Rufft har jag oxå i tankarna. Kul att se vad du hittat på.

    Kram L-L

    SvaraRadera
  3. Så sött - vårfärger...

    Jag var på malmömässan och du hittar fyra inlägg om den på min blogg http://annavattenkannastradgard.blogspot.com/
    från den 4,5,6 och 7 mars. Mycket färgglada bilder...en del fint en del fult!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  4. Vilken vårig och underbar bild med härliga färger :)

    Ha en fortsatt härlig tisdag!
    //Sofia

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!