torsdag 24 mars 2011

Nordiska trädgårdar nästa!


Nu rullar jag snart mot Stockholm och Nordiska Trädgårdar. Ja, tänkte nog åka
lite modernare än med en rostig cykel. Men famnen full lär jag ha när jag
vänder hemåt igen. Med så mycket inspiration brukar det vara svårt att motstå
inköp. Sist satt jag på tåget med en alldeles underbar rottingstol...

Lova att ni säger hej om ni ser mig i folkhavet. Tänkte försöka hinna med fredagens bloggträff, så kanske ses vi där?

En härlig trädgårdshelg önskar jag er alla - med eller utan mässa.
Kram ♥

7 kommentarer:

  1. Låter jättekul o spännande
    Ha en fin helg
    kram Tina

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag är avundsjuk! Vill oxå...
    Hoppas du blir alldeles fulltankad med ideer och inspiration! ha det härligt och njut i fulla drag...
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Ser jag dig lovar jag att hälsa :)
    kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Åh, jag kan inte vara annat än lite avundsjuk på din helgresa... Ska bli spännande att se vad du kommer hem med den här gången!
    Trevlig helg, Pernilla!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Det var trevligt att få träffa dej och att hitta hit till din blogg.
    Ha en fortsatt trevlig helg med många fynd.
    Mariana

    SvaraRadera
  6. Hoppas du hade det riktigt trevligt, själv missade jag den tyvärr pga jobb och familj. Men jag har hört massa bra om den.

    /Linda

    SvaraRadera
  7. Guuuud, en sån härlig cykelkorg! Så fint, så fint.

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!