torsdag 14 april 2011

Blink, blink...

Bord Isabelle, från Mio

Ett i-lands problem har drabbat mig. Trädgårdsmöblerna räcker inte till här hemma. Det saknas ett bord när jag i tanken gjort mina omflyttningar. Så kära herr dona:
Det är ett bord som detta jag vill ha till uteplatsen, blink blink :)
Tänkte bara så du vet om du får en stund över i helgen eller så. Inte så svårt snickra ihop, eller? Jag vet ju att det finns obehandlad ek kvar sedan odlingslådorna snickrades ihop...

Kram från fru dona ♥

Stort tack alla ni som kikar in och lämnar så rara rader efter er.
Ni gör min dag ♥

6 kommentarer:

  1. I bet there a thousand of beautiful ways this table can be styled!!!!!
    Love your blog!
    Chris :o)

    SvaraRadera
  2. Inte kan herr Dona motstå en sån flört....
    Ha det bra, kram

    SvaraRadera
  3. Ett sånt där bord gör han sääääkert i en handvändning ;-)))

    Vacker bord..... har också gått och tittat på just det och liknande.... Håller tummarna för att din flirt går hem :-)

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    Vi har fått vår första award och vill även ge dig den. Titta in hos oss för att få den
    Trevlig lördag.
    Kram Linda & Anna

    SvaraRadera
  5. Hej fröken Dona!
    Gårdagens härliga väder gjorde att vi började bära ut sommarens utrustning även här. Vi konstaterade också att trädgårdsmöblerna behöver förnyas. Kan man hoppas på att hitta vad man söker på Erikshjälpen eller på Blocket, tro? Måla om kan man ju alltid göra, GRÖNT eller så! ;-)
    Må så gott i veckan!

    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  6. Hej, jag är här och inspireras inför ett bordsbygge :) Hur gick det, blev det något eget bord?

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!