tisdag 19 april 2011

Tack! Tack!

Bild Pip Brocante wallpaper från Pip Studio

Idag blir det ett litet tacktal här på bloggen:
Först ett stort Tack till mysiga butiken Miss Living som finns i vår lilla stad. Toppensnälla tjejer lånar ut rekvisita till mig och jag slipper åka långt för att få tag i favoritmärken som House Doctor, Rice och Pip Studio. Tack för det!
Lika stort Tack till tjejerna bakom bloggen Min svägerska och jag som skickat
mig en award :) Jättekul!

Njut dagen ♥

Lite för fint väder att pyssla med papper annars skulle man kanske försökt knåpa ihop en tapet som på bilden ovan? Den skulle åtminstone jag trivas med :)

5 kommentarer:

  1. Really unique wall paper, wish I could see it up close a little better.
    It works in this room.
    Chris :o)

    SvaraRadera
  2. Ja,den tapeten skulle jag oxå trivas med,för den är riktigt fin..:)) /Annelie

    SvaraRadera
  3. Oj.....vilken tapet! Superläcker!
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  4. ja tack! en sådan vägg hade man inte sagt nej tack till! inte till en fika i vitsippebacken med dig heller! kram! Minna :)

    SvaraRadera
  5. & jag tackar dig för infon om Miss Living, den butiken har jag helt missat!!

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!