torsdag 7 april 2011

Trädgårdsträning

Foto: Minna Mercke Scmidt Styling: Pernilla Nilsson

Så gott det är att äntligen få rulla fram skottkärran i trädgården igen - ja eller rullebören som vi säger här i Skåne :)
Min var minsann inte lika vackert lastad när jag for runt och vårstädade i trädgården tidigare i veckan. Men härligt var det och skönt trött blev jag.
Nu hoppas jag att helgen bjuder mer sol för jag har mer att vårstäda. Och jag "trädgårdstränar" gärna - om det är sol :) Min favorit av motionsform,
faktiskt. Ja förutom långpromenader då som tas i ur och skur.

Kram ♥

3 kommentarer:

  1. Så fint vårig, häääärlig bild. Här uppe i mellansverige har vi fortfarande snö kvar, men inte riktigt ända upp till fönstrena längre = ).

    Ha det bra!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  2. Jag tror att hela mitt liv kommer vara på nivån "trädgårdsträning" - har på tok för mycket kvar att lära mig..! :-D

    SvaraRadera
  3. Absolut bästa stället att motionera på! Träna i trädgården alltså...

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!