måndag 4 april 2011

Vår i köket!

Bild från Allas nr 14 / 2011

Hej denna soliga vårdag!
Här är det inte bara vår ute... I köket smyger sig mer och mer färg in och det är ett säket vårtecken åtminstone hemma hos oss. Jag nöjer mig med en mindre dos av det goda men vill ni se en riktig färgkavalkad så kika i veckans Allas. Där fick jag minsann frossa ordentligt i pigga pasteller och kul prylar. Här finns också svaret på vad det blev av de lampidéer jag funderade över för en tid sedan.

Ha en härlig vecka ♥

5 kommentarer:

  1. Härligt med färger! Det vaknar varje vår...

    SvaraRadera
  2. Härlig bild..såg den och tänkte att på mitt loppis står det en sån där fin våg som jag spanat in men inte köpt...lite valet och kvalet om man tröttnar på att ha den stående på bänken men det är ju så fint när man ser sånna hos andra. tål att funderas på!

    Ha en fin vecka!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  3. Der er bare så mange flotte billeder :o) Klem Betina sommerhusstil.blogspot.com

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!