fredag 1 april 2011

Veckan som försvann


Redan fredag? Ja, minsann. Förstår inte riktigt var denna vecka tog vägen...
Men jag kan berätta att vårkvistarna är plåtade :) Efter kloka mammas råd väntade jag någon vecka och se efter lite mildare väder var nya kvistar snabbt redo att bjuda skir blomsterglädje. Tålamod heter det visst.
Nu sitter jag och letar inspiration till förändringar på min hemsida och blogg. Får hjälp av bästa Mimmi med såväl layout som teknik, tack och lov :)
Har mina funderingar, men jag vill ju höra era synpunkter. Tyck gärna till om allt från utseende till innehåll.

Njut dagen ♥
Förresten, ni vet väl att det lovas "sommarvärme" till helgen! Hoppas, hoppas...

3 kommentarer:

  1. Ja här försvinner alla veckor lika snabbt. Först nu hinner jag sitta och kika runt lite, efter mässbesöket. Kul att ses och kul med ännu en blogg att följa. :)

    SvaraRadera
  2. Jag får ju erkänna att jag är lite besviken på helgvädret, - i Blekinge där jag befann mig var det kallt och dimmigt HELA helgen. Däremot har jag räfsat lite i rabatterna idag på förmiddagen, vilket var ljuvligt!
    Hoppas du får en fin vecka!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!