fredag 27 maj 2011

Min nya favoritmöbel

Bild publicerad i Amelia Vår

Att få kika in hemma hos folk - som jag emmellanåt har lyckan att göra i mitt
jobb - är så otroligt inspirerande. Bäst gillar jag mötet med människor men så ibland är det också någon pryl, presenterad på ett nytt vis, som känns sådär
lite extra. Precis så var det när jag såg den rostfria rullvagnen från Ikea
hemma hos familjen Österlin-Blixt. Just kombinationen med allt det färgglada
fina som fanns överallt hemma hos den härliga familjen föll jag för.
Och minsann står det nu en likadan rullvagn i vårt kök :) Kunde liksom inte låta
bli när den dök upp framför ögonen på stora varuhusets fyndavdelning. En ny
favorit här hemma som rymmer massor av roligt.

Ja, plötsligt vill jag ha rullvagnar överallt. Skulle absolut kunna tänka mig
en mindre variant till badrummet också - eller kontoret. Kolla bara här. En riktig snygging, eller hur?

Ha en härlig helg!
Kram ♥

4 kommentarer:

  1. Snyggt!! Har länge varit ute efter en serverings vagn i äldre stil att göra om men inte hittat någon ännu. Ser massor av användningsområden för den! Trevlig Helg!
    KRAM//Ulrica

    SvaraRadera
  2. Verkligen läckert! Synd bara att vi inte har utrymme i vårt kök för en sådan...
    Mulet och trist idag. Jag är ledig och får inget vettigt gjort, men nu ska jag nog masa mig ut i trädgården en runda.
    Ha en riktigt skön helg, Pernilla!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Förstår att du blev inspirerad! ser jätte fint ut! får man inte en kik på hur bänken ser ut hemma hos dig? :) Kram!!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du blev inspirerad :-). Visst är det härligt med rullvagnar... Hade gärna kunnat skaffa några till om vi bara hade haft plats!
    Trevlig sommar!
    Kram från familjen Blixt/Österlin

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!