tisdag 23 augusti 2011

På egna hjul

Bild publicerad i Allas

Visst är det tufft med möbler på hjul? Jag gillar :) Yngste sonen vill ha sin
säng på lastpallar med hjul. Får väl se om vi kan ordna det någon gång. Ni vet skomakarens barn...

Fast egentligen är det något annat som har med hjul och barn att göra som jag
vill säga. Vår äldsta skatt, Albin, nyss fyllda 18 år, tog körkort idag. Hipp,
hipp hurra!

Åter till bloggens ämne:
Om ni undrar vad jag i n t e köpte på lördagens loppis så kika in hos Fröken Grön - hon knep allt en del fina fynd ;)
Men jag kan säga att jag är väldans glad över mina korgstolar.

Kram ♥

2 kommentarer:

  1. Grattis till både dig och Albin!
    Roligt att du fick tag i korgstolar, för jag hoppas och tror att de är till uterummet som du letat efter!
    Syns vi på Bäckaskog på Lördag?
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Alltid härligt med fynd - är det dessutom korgstolar till fyndpris är det absolut ett plus.
    Vi får väl se bilder?

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!