onsdag 24 augusti 2011

Vad gör jag idag?

Bild tidigare publicerad i Allas

Jo, jag lägger sista handen vid loppisfynden som ska plåtas i morgon. Bland annat ska det fixas ett draperi lite likt det på bilden. Ett par kuddar måste jag också sy och en dyna ska kläs (det går snabbt med häftpistol - mitt favoritverktyg)
Sen gäller det att ha koll på rekvisitan. Jag har lite att plocka bland så det ska nog ordna sig. Dessutom blommar pelargonerna fint ännu och gräset är grönt, så är vädrets makter med oss kan det nog bli sommarfina bilder för nästa säsong.

Glad onsdag till dig ♥

4 kommentarer:

  1. Låter spännande Pernilla!
    Håller tummarna för att vädrets makter är med er i morgon!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ska bli kul att få kika närmare på dina fynd. De där korgstolarna såg onekligen finfina ut!

    Passar på att önska dig ett trevligt veckoslut!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. love your colors!!! greetings, angie

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!