fredag 23 september 2011

Att rå sin egen tid

Bild tidigare publicerad i Allas

Det bästa mitt jobb är nog att jag rår min egen tid. Emellanåt är det hektiskt - som denna vecka då jag gjort två julfotograferingar + ett reklamjobb. Men så
idag kan jag planera för nästa vecka, luncha på stan och sköta kontoret.
I helgen ska jag ut i trädgården. Men här krattas inga löv. Jag gillar löv!
Nu är de ju som vackrast och i vår trädgård får de gärna yra omkring. Ja, jag plockar ibland in ett fång också för att riktigt känna den färgsprakande hösten.
Sen, när vintern släpper sitt grepp - då får jag kratta desto mer...

Fin fredag till er ♥

Ni är många som gillar kransar :)
Så för er som undrat om julmarknaden i vår lilla by (då vi säljer adventskransar)
Lördag den 26 november är det datum ni ska lägga på minnet.

3 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk bild. Precis så tänker jag mig hösten. Jag blir lycklig i själen av att se färgerna.
    Visst är det underbart att få rå om sin tid? Det är helt klart därför jag har eget. Så jag förstår dina tankar.
    Önskar dig en strålande lördag.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Informationen jag väntat på!
    Inskrivet och klart i min kalender.
    Ha en riktigt skön helg!
    (Även om det utlovade vackra vädret lyser med sin frånvaro...)
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Gyllene löv och prasslande löv, visst är det härligt! Vi tillhör också vårkrattarna, men i år har vi gräsrobot och vi funderar på om inte han kan tänkas mala ner löven till kompost på sin dagliga klipprunda...

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!