fredag 16 september 2011

Krans av ljung

Bild publicerad i Allas nr 38

Så fort en vecka går. Här skiner solen in genom smutsiga fönster och jag
försöker få undan en del jobb vid datorn. Har tillexempel inte uppdaterat högerspalten med publicerade jobb sedan någon gång i våras... Den uppgiften
tycks alltid halka längre och längre ner på att-göra-listan. Liksom det här med
att snygga till bloggen. Fixa en snygg signatur till bilderna borde jag också.
Och att lämna kommentarer hos er är jag riktigt usel på.
Men jag är glad att bloggen finns - och att ni tittar in :) Lovar härmed dyrt
och heligt att små frågor och funderingar besvaras direkt i kommentarsfältet.
Bara så ni vet.

Fredagsmys till er ♥

UPPDATERING: Ja, nu är där i alla fall lite nytt att vila ögonen på i högerspalten.

6 kommentarer:

  1. Ljungkransar är så mysigt! O mycket mysigt i högerspalten ;) //Emelie

    SvaraRadera
  2. Tack :)
    Javisst är ljung mysigt - man kan göra så mycket fint; kransar, bollar buketter... Och färgen är helt underbar.

    Trevlig helg!
    Och tack för all inspiration du bjuder på din blogg.
    /Pernilla

    SvaraRadera
  3. Finns väl ingen anledning att ändra för mycket i en blogg som redan ser inbjudande och trevlig ut!
    Det där med kransar är du verkligen expert på, Pernilla. Jag ser redan nu fram emot den fina julkransen jag ska köpa på julmarknaden i Norra Sandby till jul! =)
    Önskar dig en fortsatt fin helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Oh..nice whreat! Your blog is beautiful!I'm so happy to find it and meet you!
    Great Saturday! monica

    SvaraRadera
  5. Det är verkligen fint med kransar, måste försöka få tid å göra en nån dag:)
    Fin blogg du har, trevligt att kika in!
    Trevlig kväll
    Kram Emma

    SvaraRadera
  6. Så snälla ord - TACK allihopa!
    Roligt att ni är så många som gillar kransar :)

    Kram!

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!