måndag 10 oktober 2011

Öppen spis

Bild från familjen Wanstadius

Den vackraste av alla öppna spisar jag sett finns hemma hos familjen
Wanstadius. En sådan skulle jag vilja ha just i dag - ja, alla andra
dagar också :)
Känner mig så himla frusen. Försöker råda bot med varma sockar, levande
ljus och en kopp kaffe. Det är höst, helt klart.

Ha en fin vecka ♥
Och stort tack för att du kikar in hos mig. Det värmer ♥

Spisen ja, den är resultatet av ett kreativt samarbete mellan Jessica & Henrik
som ju också byggt den på egen hand.
Mer av deras vackra hem och trädgård gick att se i Livet på landet nr 2.

1 kommentar:

  1. Ja det var en fin spis! Inget är som att bli välkomnad av en värmande brasa. Den öppna spisen var en bidragande orsak till att vi köpte vårt hus för en massa år sedan. Trots att vi visste att den inte fungerade! Men det gör den nu och vi älskar vår eldplats. Borde skaffa mig en Livet på Landet att läsa i korgstolen framför brasan...

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!