fredag 18 november 2011

Hej från kransverkstaden

Bild tidigare publicerad i Amelia Jul 2010

Här kommer ett litet livstecken från kransverkstaden. Sitter med granris,
tallbarr och buxbom upp över öronen... Men mysigt är det :) Och gott sällskap
av goda grannen har jag.

Tänkte tipsa er som vill se mer av adventskransar att kolla in veckans Allas. I tidningen bjuder jag mina bästa kransbindartips.

Må väl vänner ♥

Kransen ovan är bunden runt en ståltrådsgalge från kemtvätten. Forma till ett
hjärta och bind på små buketter av buxbom/lingonris med grön spoltråd.
Tips! Buxbom luktar i n t e gott - så ska du ha kransen inomhus välj lingonris.

8 kommentarer:

  1. Åh, jättefin! En sån vill jag göra!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åh, nästa helg får jag komma och shoppa! Så roligt det ska bli.
    Hur tidigt måste man komma för att få välja och vraka, månntro?

    Önskar dig en skön helg, - jobba inte ihjäl dig...
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Superfin krans. Och vilken bra instruktionsvideo :)

    Tack för tipset!
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. I love this Krans, it's so sweet and simple! I think I am going to make myself one!!!

    SvaraRadera
  5. Så söt krans! Och så annorlunda stomme!

    SvaraRadera
  6. Hej!!
    Oj vad jag STOR gillar din blogg...riktigt fin.

    Kika nu in på min blogg å ta chansen att vinna en fin lykta.

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!