torsdag 15 december 2011

Vad gör jag idag?

Bild från IKEA Livet Hemma

Efter intensiva dagar med många fotograferingar sitter jag nu hemma vid
köksbordet, lyssnar på radio och skriver texter. Skönt att jobba sig neråt
i högarna. Just nu är det ett Amaryllis jobb jag filar på texten till.
Bilderna kan jag inte visa förrän nästa år, så idag har jag lånat en bild
jag gillar. Fint med blommor på stolen. Annorlunda färgskala också för att
vara en julbild. Ja, det är vackert.

Hoppas ni får en vacker dag ♥

2 kommentarer:

  1. Ja det var vackert! Visst är det lite trist när man inte kan visa det man gör just nu. Det är ju samma för mig. Jag gillar det du gör så dona på min vän.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  2. Verkligen en härlig bild! Älskar den dovare färgskalan med lila och brunt.

    Jag har inhandlat en väldigt behändig amaryllis i år, som är kort i skaftet och inte alls så där ranglig som de tenderar att bli. Härlig mörkröd färg har den också, fast den kommer nog att ha blommat över lagom till jul...

    Önskar dig en fin helg, Pernilla!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!