tisdag 17 januari 2012

Papperskonst

Möblerna hittar du här

Det här med papper är allt en konst. Nu menar jag inte så färggranna och fina
som på bilden. Nej, idag är det den tråkiga delen av att vara egen företagare
som står på schemat. Tur att det finns fin hjälp att få. Jag ska trots allt bara
se till att samla ihop allt i någorlunda gott skick.

Kram ♥

Tips! De vackra papper som jag använt på bilden ovan kommer från Tiger.
En butik som jag förstått att jag och alla barn tycks gilla :)
Mattan kommer från en annan favoritbutik, kika här

4 kommentarer:

  1. Hej Pernilla!
    Finfina pappersmojänger! Gillar också papper men inte tråk-papper med siffror...skulle också gärna lämna bort den delen!
    Ha en skön tisdag!
    Sussi

    SvaraRadera
  2. ..och mattan ser ut att komma från Miss Living ;)..

    SvaraRadera
  3. Här har du en till som uppskattar Tiger. De brukar nämligen ha moccasiner i vuxenstorlekar; alldeles ypperligt för en nybliven tant med frusna tår!
    Ha en fin helg, Pernilla!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Elin:
    Visst är det er vackra matta :) En riktig favorit! Tusen tack för lånet.

    Alla: Tack för hälsningarna!

    /Pernilla

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!