måndag 9 januari 2012

Välkommen vardag

Bild tidigare publicerad i Allas

Så var det en alldeles vanlig måndag igen. Inte dumt alls om ni frågar mig.
För lika gott som det känns att vara ledig några dagar. Lika gott tycker jag
det är att dra igång igen. Nu gäller det bara att bevara den där sköna känslan
av nystart. Har ni några knep?
Själv kör jag på med några nya, roliga projekt. Närmast i tur står ett hemma-
hos-reportage. Något jag har förhoppning om att göra mer av i år, 2012.

Fånga dagen ♥

På bilden vackra lökväxter i stora, gamla konserveringsglas (finns ofta för
en billig peng på loppis) Som extra dekor har jag bundit om ett tårtpapper
med grovt snöre.

2 kommentarer:

  1. Oh, sådana vårblommeburkar skulle det stå i mitt köksfönster!

    Nu kliar det i vårinredarfingrarna så tack för härliga inspirationsbilder!
    Kram EvaB

    SvaraRadera
  2. Hej !

    Så härligt att kunna jobba på det sättet.
    Ett sätt att arbeta som man får dela med sig vardagen med så många andra.
    Ett possitivt och givande arbete...

    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!
    Kram

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!