fredag 17 februari 2012

Det finns hopp


På morgonens promenad med Tuva kändes det tydligt. Det är bannemej vår i
luften! Och förvisso också slask under fötterna. Men det gör då rakt inget.
Jag har snygga gummistövlar så jag är redo :) För att spä på vårkänslorna ytterligare har jag nu travat runt i trädgården och plockat in stora fång
med kvistar jag ska försöka driva i blom. Tålamodsprövande, men ack så
vackert när man väl belönas.
Nu ska energin användas till att skriva jultexter så tangentbordet glöder.

Trevlig helg ♥

1 kommentar:

  1. ååå vad mycket vackert!! fantastiska bilder,nu fick jag massa inspiration.Hittade hit ifrån lotta gulliga blogg. Tack för att Ni finns alla begåvade och färgstarka kvinnor och män/

    Ha en skön helg

    Mvh Mia

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!