fredagen den 24:e februari 2012

Jag pluggar!


Tänk så roligt man kan ha på jobbet :) Ibland är det nästan så jag skäms...
Mellan varven av styling och textskrivande försöker jag nu lära mig att
redigera bilder. Jag pluggar bildbehandling på distans via högskolan i
Jönköping. Så himla skoj! Och helt suveränt att trycka lektioner av och på
precis som det passar. Men jag rekommenderar att ha en studiekompis.
(Tack bästa U!)

På bilden syns mitt senaste loppisfynd. En vacker mugg fyndad för 10 kr
på Röda Korset. En ny favorit som jag planterat i. Men muggen är absolut
god att sörpla kaffe ur också.

Fin fredag ♥

Jag lär nog hänga vid datorn en stund till. Svårt att slita sig från
photoshop : )

2 kommentarer:

  1. Oh så söt kopp! Jag tänker alltid att jag ska gå till röda korsets loppis men det blir lixom aldrig av. Men nu måste jag verkligen gå dit! Trevlig helg! //Emelie

    SvaraRadera
  2. Jättefin kopp.Lyckost dig som trivs så bra med jobbet, själv har jag efter 13 år på samma plats börjat längta efter att göra nått helt annat. Får väl ta mig i kragen och börja söka nytt:) Lycka till med studierna. Kram Anna

    SvaraRadera

Välkommen att lämna en hälsning!