tisdag 28 februari 2012

Ordning i hallen


Jag vet inte hur det är hemma hos er, men här blir det kaos emellanåt.
I synnerhet om morgnarna när pojkarna har bråttom till bussen och ska
hitta nycklar, telefon, busskort osv...
Även om vi senast förra veckan hittade en försvunnen nyckelknippa längst
ner i tvättkorgen så har det blivit mycket bättre sedan denna lilla hylla
kom upp i hallen. Det är en gammal cd-hylla från loppis som jag målat om
och märkt upp. Nu har alla i familjen, till och med lilla Tuva,
vars ett fack för sina prylar. Inte dumt alls faktiskt.

Kram ♥

4 kommentarer:

  1. Smart idé! Jag springer alltid och letar efter nycklar, mobiltelefon och annat krafs. För att inte tala nyckelkortet till bilen...

    Idag har jag varit ute en runda i trädgården. Din fina krans har suttit på dörren ända till nu, men nu åkte den ner. Nu kan det väl inte vara så långt tills man får börja frossa i penséer. Jag längtar!

    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Vilken bra ide! Den tror jag att jag lånar:-) Just nu ligger allt sådant smått i en skål o så hittar man inte sina egna saker!
    Kram på dig / Liv

    SvaraRadera
  3. Himla bra ide! Den snor jag! Jag är expert på att lägga mina smågrejer överallt på Säkra erhm ställen och slösar därmed MYCKET tid på att springa runt och leta :)

    // Lisa
    http://lisaflorist.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Tack snälla! Roligt att ni gillade idén. Bara sno den :)

    /Pernilla

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!