fredag 16 mars 2012

En fin fredag

Foto från Wanstadius Trädgård Bild tidigare publicerad i Livet på landet

Idag skiner jag ikapp med solen :) Måste ut så fort som möjligt och tanka
solenergi. Jag tar helt enkelt ledigt i eftermiddag!
Finns alltid något att hitta på här ute på landet. Först tror jag det ska
planteras ytterligare någon fin vårkruka. Sedan kanske jag drar lite i jorden
i köksodlingen. Och så ska jag spana i rabatten för att se vad som
är på väg upp. Längtar till mina läckert lila allium lyser mot husväggen.
Men än är jag så nöjd så med snödroppar, krokus och pärlhyacinter.

Njut dagen ♥

1 kommentar:

  1. ... och så vaknar man till en grå lördag. Vad hände med det vackra vårvädret? Jag ska ju vara ute i trädgården hela dagen idag! Ja, ja, aldrig får man vara riktigt glad...

    Desto trevligare blir det att få komma till din lilla by på torsdag!
    Må så gott tills dess!

    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!