tisdag 20 mars 2012

Moodboard

Bild tidigare publicerad i Allas

Moodboards är så vackra att vila ögonen på, tycker jag. Gillar personlig
inredning och tycker det är kul när olika stilar får komma fram. Själv
är jag inte lika färgglad här hemma som på bloggen. Men nu till våren blir
det lite mer pastell för att pigga upp. Moodboards gör jag annars mest när
det är stora jobb på gång. Det är ett bra sätt att samla inspiration och se
så att allt håller ihop. Prova själv om du ska göra om hemma!

Må väl ♥

Ps. Vackra världskartan i bakgrunden som jag fyndade på loppis och som ni var så många som gillade har nu hittat hem till vår Albin och hans lilla lya.

1 kommentar:

  1. Härlig moodboard, jag gillar också att göra moodb.Ha en härlig dag. Kram Anna

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!