fredag 23 mars 2012

Solgult


Ännu en vecka att summera. Här har det, bland annat, hunnits med
blomsterbindning med tillhörande plåtning, provbakning av bröd
(ni må tro att jag blir poppis bland sönerna när det bjuds nybakat
var och varannan dag) och bildbehandling. En bra vecka med andra ord.
Och nu vankas det snart helg. En solig sådan. Så jag bjuder en bild med
solgula blommor. Inte är väl gult fult? Nej, det tycker inte jag.

Solsken till dig ♥

Jo, jag har ju hunnit träffa soliga, roliga Fröken Grön också :)
Hon är precis lika underhållande som på sin blogg! Om jag vore redaktör
skulle jag anställa henne som krönikör direkt.

1 kommentar:

  1. Du är för söt, du! Jag får tacka både för rara ord och en särdeles trevlig gårdagskväll, - tack för att jag fick följa med!

    Nu håller vi tummarna för härligt helgväder. Jag ser fram emot en heldag i trädgården imorgon.

    Kram på dig!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!