söndag 15 april 2012

Nordiska Trädgårdar


Så var jag tillbaka efter en tripp till Stockholm med besök bland annat på trädgårdsmässan. Alltid lika inspirerande att se lite nytt och möta alla härliga människor. Är laddad med massor av jobbidéer liksom en hel del idéer för den egna täppan. Hur det blir med det sistnämnda i slutändan återstår dock att se, men drömma måste man.

Fortsatt skön söndag till dig ♥

Bilden är från mina föräldrars mysiga orangeri där jag stylade ett jobb förra våren. Vill du se mer så kika i veckans Allas. Att använda udda porslinsfat under krukor är ett tips jag ofta praktiserar här hemma. Finns att fynda på varje liten loppis.

2 kommentarer:

  1. Nästa år ska jag minsann med gå...å vad jag längtar nu att ha tid med att utvecklas:)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Det är en härlig energi och inspirationskick man får av mässor som den. Jättesött rosenfat under den krukan :) Kram Katta

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!