tisdag 3 april 2012

Styling för företag

Möbler från Bitc by Rowico Kök från Ballingslöv

För det mest stylar jag bilder åt olika tidningar, men ibland dyker ett och
annat företagsjobb upp. Då behövs en ansenlig mängd rekvisita - och inte bara loppisfyndat smått plock som jag har gott om ;)
Nej, vid dessa jobb är servicevänliga butiker i närområdet guld värda. Den här butiken är en sådan.
Tack snälla ni som drar fram mattor och plockar ner lampor för min skull. Ja,
jag får ju till och med in på lagret och snoka bland det som ännu inte packats
upp.

Kram ♥

2 kommentarer:

  1. Vilket jobb att ro i land ett sådant stort projekt!
    Blir en hel del att kånka på och köra fram och tillbaka kan jag tänka mig :)

    Hoppas att allt är bra med dig annars fina Pernilla!
    Kramar, Carina

    SvaraRadera
  2. Vilket drömsamarbete! Vi har en guldspegel i hallen som kommer från just den möbelaffären, - där finns onekligen en hel del att välja på.

    Önskar dig och hela familjen N en fin påsk! Håller tummarna för att det blir lite trädgårdsväder.

    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Välkommen att lämna en hälsning!