tisdag 24 april 2012

Vårplantering i vitt

Bild publicerad i Allas

Det märks att våren är här. Känns som att allt snurrar lite fortare så snart vårsolen visar sig. Och tänk - än är det bara april månad...
Bloggen har blivit lidande, men jag har lovat mig själv att aldrig ha dåligt samvete för det. Den är liksom ett extra plus som sätter guldkant på min vardag. Facebook eller twitter använder jag inte - inte än i alla fall (för dig som undrade). Tänk bara hur illa skött det skulle bli om jag inte hinner med bloggen ens... Men glad är jag för er alla som kikar in ♥

Njut dagen ♥

På bilden en vårplantering i vitt. Zinkhinkarna är gamla favoriter här hemma, fyndade när ett växthus la ner för många år sedan. Kransen som jag gärna sveper om planteringarna om våren är av björkris. Enklast är det att binda med hängbjörk, den är lite mjukare.

Tillägg: Finns fler som funderar som jag kring bloggande.
Läs Made-in-Persbo /Carinas kloka formuleringar om att blogga i långsam takt.
Kunde inte sagt det bättre själv, vännen!

2 kommentarer:

  1. Kikade in och fick se ditt alldeles färska inlägg med vårglada blommor. Håller med dig om svårt att hinna med, men det är plus och bonus när man väl gör det! Alltid trevligt att titta inom hos dig.

    Soliga april-hälsningar,
    EvaB

    SvaraRadera
  2. Vilken inspirationslust jag fick plötsligt!!

    kram Anna

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!