fredag 25 maj 2012

Fest på bryggan


Detta ljuvliga väder ger så många möjligheter. I helgen blir det picknick på bryggan med mors-dags-firande, familjemys och fiske. Det sistnämnda är dock inget för mig, jag sitter mest och njuter, men härligt ska det bli.

Ha en fin helg du också ♥  Glöm inte lilla mor...

Tips!
På bilden har jag fixat enkla flaggor av bambupinnar tillsammans med tygservetter och kökshanddukar. Eftersom det redan är fållat och klart är det bara till att sy en kanal. Fint även när det vankas fest hemma i trädgården

2 kommentarer:

  1. Åh vilken ljuvlig blogg jag precis hittat! Tack för all fin inspiration du bjuder på och flaggorna gjorda av kökshanddukar är ju bara helt underbara. Nu ska jag kika runt lite mer här inne hos dig.

    Lena

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! Hjärtligt välkommen hit :)
    Nu måste jag kika in hos dig!
    /Pernilla

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!