fredag 15 juni 2012

Det växer så det knakar!

Bild tidigare publicerad i Allas

Lite varmare kunde det allt få bli om jag får önska, men det som växer i våra odlingslådor tycks trivas. Jag har inte hunnit göra någonting i köksträdgården på flera veckor, men det är så skönt med att odla i låda för det klarar sig minsann bra ändå. Salladen och rädisorna är som bäst just nu och sockerärterna, som är mina absoluta favoriter, är på god väg. Där borde jag minsann se till att ordna någon form av växtstöd i helgen.... Vi får se vad som hinns med. Vi njuter i alla fall av att kunna plocka in färska primöer. Sann vardagslyx är vad det är.

Ha en fin helg ♥

Snart ska jag bänka mig vid TV:n och heja på Sverige!!!

2 kommentarer:

  1. Härlig årstid nu när det växer så att det knakar =).

    SvaraRadera
  2. Det växer på bra i vår köksträdgård också. Fast i år var jag lite sen med sådd, så vi ligger nog lite efter. Håller med om att vädret kunde ha varit bättre...

    Ha en skön söndag!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!