måndag 11 juni 2012

Hej sommarlov!

 
Foto för Nibe    Kaffemaskin från Percys Design

Morgonkaffet är dagens bästa, tycker jag. Idag får det minsann bli mer än en kopp. Vi har firat vår student Albin ♥ hela helgen lång och det är en lite trött men stolt mamma som sitter med snurrande tankar över hur det egentligen gick till när liten blev stor och nu faktiskt är vuxen...
Men mitt sommarlov har inte börjat ännu, så här gäller det att rycka upp sig. Ska bara ta en kopp kaffe till : )

Ha en fin vecka ♥

Ni glömmer väl inte heja på Sverige i kväll? Det märks inte här på bloggen, men i själva verket är jag är en riktig fotbollstok...

2 kommentarer:

  1. Tänk att du är mamma till en student, - det kan man inte tro!

    Kan bara hålla med om att kaffe förgyller varje tidig morgon. Jag brygger hemma och tar med mig en "to-go-cup" på bussen. Då har jag en härlig kvart framför mig och får bästa tänkbara start på dagen!

    Heja Sverige ikväll!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Grattis till din student!! Jag har klarat av en i helgen också!
    Visst är det härligt!!
    Håller med om morgonkoppen - den slår inget annat..
    Kram på dej!
    Annika

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!