måndag 25 juni 2012

Ljusa idéer?

Bild tidigare publicerad i Allas

Solen lyser med sin frånvaro och jag försöker knäcka några ljusa idéer... : ) På veckans schema står nämligen "loppis-lamp-fix".

Men jag tror att jag mjukstartar med att vika några pom-poms. Ni vet de där festliga blom-bollarna av silkepapper. Sådana ska jag pryda ett partytält med i veckan - om vädergudarna är med oss får man kanske tillägga...

Kram från ett regnigt Skåne ♥

Lampskärmen på bilden har jag klätt med tyg och band från Stoff och Stil. Lampfot från loppis.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Den är kanonfin, Pernilla! Riktigt somrig!!
    Tack för alla fina sommarbilder och inspiration
    du ger i din härliga blogg. Ha en fin sommar och lycka till med alla dina uppdrag!
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  2. Vilken fiiiin lampa du fixat och jag bara älskar dessa tyger,jag har en del själv därifrån...;))

    Önskar dig en skön dag nu..
    KRAM/Annelie

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!