måndag 13 augusti 2012

Gör inte som jag...

Bild tidigare publicerad i Allas

Så fort den första arbetsveckan gick. Nu är vi redan inne på en ny... : )
Det började dock inte alls bra för mig. Innan första arbetsdagens slut gav datorn upp. Alla dokument och bilder bara försvann. Utom det som låg i papperskorgen... Ja, ni kan förstå paniken. Jag trodde verkligen att allt var puts väck. Och ni kan förstå att jag bannade mig själv för att inte ha lagt över på hårddisken...
Nu gick allt att rädda. Tack och lov, säger jag som blev så glad att jag nog hade flugit om halsen på duktiga datakillen om det inte varit en disk emellan. Men, snälla gör inte som jag. Se till att spara bilder innan något händer.

Solsken till dig ♥

På bilden hållare i betong för bilder och annat kul. Gjut i små yoghurtburkar och stick ner krokodilklämmorna innan betongen bränner. Krokodilklämmor finns på Panduro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en hälsning!