torsdag 30 augusti 2012

Mer loppis!

Bild från min iphone

Visst fyndade jag på helgens loppis : ) Ni trodde väl inget annat? 
De fina kappsäckarna och hattasken har minsann redan gjort nytta som rekvisita vid veckans fotograferingar. SJ hinken står på trappan och väntar på en vacker växt. Lådan med snyggt slitna lerkrukor är mammas fynd. Allt ser lite smått ut på bilden, men det är rejäla saker och lådan var tung...
Snygga skinnväskan med tillhörande solbrillor tänker jag lägga beslag på : )

Vill ni veta vad kalaset kostade?
Kappsäck brun + skinnväska 50 kr
Röd kappsäck 50 kr
Röd hattask 50 kr
SJ hink 20 kr
Låda med krukor 20 kr
Brun glasflaska 10 kr
Fat på fot 10 kr

Nu grunnar jag som bäst på om jag ska åka på loppis i helgen också. Tänkte i så fall åka en bit. Kajsa på Enkla Ting lockar med så fina saker... Kika här så får ni se.

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en hälsning!