torsdag 27 september 2012

Hemma-hos-reportage och höstplantering

Foto från veckans omslag av Allas nr 40

Hej vänner! Ledsen för ännu sämre uppdatering än vanligt. Ni vet att jag är en slow-blogger, men det här var inte riktigt meningen... Först grävde grannen av vår internetuppkoppling. Och sen for jag iväg på två fantastiskt roliga hemma-hos-reportage.
Kika in hos de här härliga flickorna om ni är nyfikna. Själv riktar jag ett stort, varmt tack till Ann och Annika med familjer för att ni öppnade dörrarna för oss!
 
Väl hemma hittade jag veckans Allas i brevlådan. Mycket höstinspiration för dig - och mig. För det blir ju så att när ett helt år hinner gå innan publicering, ja då glömmer åtminstone jag en del... 
 
Njut dagen ♥ 

1 kommentar:

  1. Vilken underbar höstlåda, Pernilla!
    Kram på dej
    Annika

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!