fredag 14 september 2012

Trädgårdstips!

Bild tidigare publicerad i Allas
 
Fredag och en hel helg väntar. Härligt, härligt! Här blir det massor med fotboll som vanligt. Ja, ni läste rätt. För även om jag gillar trädgård, loppis och inredning är det nog fotboll som slukar mest av min fritid. Har tre söner som spelar och som vi följer i ur och skur. På dessa utflykter till idrottsplatser här och var brukar jag leta upp små spännande avstickare som hinns med före eller efter match. Förra veckan lyckades jag pricka in ett besök på vackra Zetas. På lite närmare håll finns en annan fantastisk handelsträdgård precis intill en av de idrottsplatser jag flitigt besöker. Så där i den mysiga miljön på Hedentorps kanske det blir ett stopp i helgen för att handla lite höstfina växter.
 
Önskar dig en fin helg ♥

Tips! Lys upp höstplanteringen med några vackra rödlökar

3 kommentarer:

  1. Underbart höstarrangemang du har gjort! Själv var jag på torget i Kristianstad idag och inhandlade ljung och prydnadspumpor. Vi får väl se vad jag kan tota ihop av det.
    Ha en fortsatt fin helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Åh, du är för go! Du är så välkommen sååå. Jag arbetar imorgon, söndag så kanske vi ses då?
    Kram Liv

    SvaraRadera
  3. Hej Pernilla!!
    Riktigt läckert med rödlöken!! Inspirerade mig till att bli lite kreativ idag. Höstrusk och jag får hålla mig inomhus.
    Vi ses nästa vecka!! Kul!
    Kram
    Annika

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!