fredag 19 oktober 2012

En ren FRÖJD

Ljus i glas från FRÖJD af Sverige
 
Här kommer det absolut bästa helgtipset för er som inte bor så långt från mig. Kikade i veckan inom omskrivna FRÖJD af Sverige som slagit upp portarna till sin första konceptbutik i Osby. Jag säger bara WOW.  Här fanns minsann allt man kan önska - och lite till. Måste helt enkelt upplevas. Tänk att få en sådan pärla så långt från storstaden... Inte illa.
 
Tipstack till Fröken Grön som först berättade om detta nya favoritställe
 
Fin fredag till dig ♥
 
Vi ska umgås med goda grannar. Och faktiskt planera liiiite för årets julmarknad. Den 1 december är det dags och då ska kransverkstaden förhoppningsvis vara full av gröna, granna grejer!

3 kommentarer:

  1. Se där, ja! Nog är det ett läckert ställe allt. Tror nästan jag ska ta mig en ny sväng dit innan bussen går hem imorgon eftermiddag!

    Jag tittade in här hos dig för att fråga när det är julmarknad. Nästan lite telepati där, tror jag! Ska genast skriva upp det i min kalender. Jag får nog satsa på att komma lite tidigare i år, så att jag inte missar dina fina kransar. De brukar ju ha strykande åtgång!

    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Fröken Grön: Förstår att det är lätt att glida inom FRÖJD var och varannan dag...
    Och tänk att telepati fungerar ;) Hjärtligt välkommen på julmarknaden. Klockan 10 slår vi upp portarna.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. To whomever does this beautiful blog, all of this amazing work. I literally cannot read a word on this page, I don't even know what country you are in?..I'm sorry, I don't know how to use a translator in this format. But I have to say Beauty is Beauty in any language, through any eyes, and I love what you do. Your wreaths are gorgeous. Your crafts, your home! Just wanted to compliment you so much. Hope to visit some where like that someday. Sincerely! Melinda mxmomma05@yahoo.com

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!