måndag 1 oktober 2012

En sak i taget

Bild tidigare publicerad i Allas

 
 
Ny vecka och nya möjligheter. Ja, till och med ny månad : )
Lite splittrad känner jag mig allt denna måndag, men mottot "En sak i taget" brukar funka bra tillsammans med långa listor där jag kan stryka efter hand som uppgifterna faktiskt blir fixade. Finns helt enkelt inte så många manualer för det här jobbet, så man får komma på sitt eget vis att hantera allt.
Nu gäller det först att hitta rekvisita som fångar den glammiga nyårsstämningen kring tolvslaget. Senare i veckan blir det trädgårdpyssel med mycket äpple, därav bildvalet som visar en vrå i vårt kök. Durkslag äldre modell från Indiska. Hylla Ikea.
 
 
Ha en fin dag ♥

2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har och så fint du gör!
    Inspirerande!
    Ha det fint
    kram Tina

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du ♥ Jag blir så himla glad :)
    Nu ska jag kika in till dig!

    /Pernilla

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!