tisdag 9 oktober 2012

Gillar ni kransar?

Bild publicerad i Allas nr 41 / 2012

 
Jag tror att ni - liksom jag - gillar kransar. Därför tänkte jag idag göra något som jag inte brukar göra sådär rakt av. Men är ni ute efter riktigt mycket inspiration och handfasta tips, så se till att få tag i veckans Allas, nr 41. Men lite bråttom är det för imorgon kommer en ny tidning. 
 
Själv gör jag nya höstjobb veckan lång. Härligt att få vara ute när löven yr. Men det får ni ju inte se förrän nästa år. Upp & nedvända världen det här...
 
Kram till dig ♥
Och tack för att du kikar in ♥
 
Förresten! Tyck gärna till om hur ni vill att jag ska tipsa om mina jobb / eller inte. Ambitionen är att lägga upp allt i högerspalten efter hand, men där har jag ju nu halkat efter rejält och inte uppdaterat sen i somras...


2 kommentarer:

  1. Fin krans, tack för tips, kram

    SvaraRadera
  2. Casa of Mia: Roligt att kunna inspirera. Det är det som är meningen med den här bloggen :) Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!