måndag 15 oktober 2012

Regnet det bara öser ner...

Bild tidigare publicerad i Allas

 
... men jag har det ganska mysigt ändå. Ägnar dagen åt kontorsarbete och har förvandlat köksbordet till skrivbord. Tänk att det ändå är där det alltid blir som mest trivsamt. Skriver recept och inköpslistor, planerar för veckans jobb och kollar väderprognosen. Har utomhusfoto senare i veckan och då vill vi ha blå himmel. Heja SMHI säger jag - för det ser ut att ljusna : )
 
Nu blir det dock till att röja ett hörn av köksbordet för jag har fikasällskap!
 
Önskar dig en fin start på veckan ♥ 
Bilden: Här har jag planterat i en stor konservburk som fått stå ute och rosta. Rost är alltid snyggt i mina ögon, men extra fint är det tillsammans med höstens växter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en hälsning!