tisdag 20 november 2012

Jobba hemifrån


Att jobba hemifrån är toppen tycker jag, men det kräver sin planering. Underbara Clara som är rutinerad på det här lämnar bra tips idag. Läs här.
Själv har jag precis prickat av förmiddagens lista,  där det bland annat ingick att skicka jobbförslag, maila bilder och skriva text. Nu blir det en eftermiddag ute i friska luften. Ska förbereda för en kranskurs jag ska hålla för ett gäng lärare. Känns lite ovant för mig som ju brukar dona på egen hand för att sedan få allt att se fint ut på bild... Med andra ord har jag lite att tänka på ☺ Håll tummarna för mig!

Kram ♥ 

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna vilken ljuvlig krans i förra inlägget.
    Ha det fint
    kram Tina

    SvaraRadera
  2. Jag läste också Claras inlägg igår, det är så sant som hon säger.
    Hoppas du hade en skön eftermiddag ute. Det behöver vi när vi sitter framför datorn och jobbar! Lycka till med kursen! Det kommer att gå fin, fint ;)

    SvaraRadera

Välkommen att lämna en hälsning!