torsdag 1 november 2012

Lantliv Jul

Bild för Lantliv  Foto: Olof Abrahamsson  Bukett av Fröken Knopp


Så många julmagasin som redan trängs i hyllorna i butiken... Är det bara jag som tycker det är lite tidigt? 
Ändå har jag inte kunnat låta bli att  kika i Lantliv där vårt hemma-hos-reportage från fina Fröken Knopp nu finns med. Det är dagar som den hos mysiga Elin, Johan och lilla Vera jag får nypa mig i armen för att förstå vilket fantastiskt jobb jag har.
Med hårt jobb och fingertoppskänsla har de skapat ett otroligt charmigt hem på ingen tid alls. I Lantliv får ni en glimt, men det fanns så mycket mer och skapas så mycket mer hela tiden så missa inte Elins blogg   
Tusen tack för att ni öppnade dörrarna för oss, säger jag. Ni inspirerar stort!
 
Kram ♥
 

4 kommentarer:

  1. I just found your blog and am your newest follower. Your photographs and styling are gorgeous!

    SvaraRadera
  2. Ja, även om jag älskar julen massor så känns det som att det kunde ha kommit mer mot slutet av november, men men.. man får bläddra och bläddra om :).

    Varmaste hälsningar
    Ulrica

    SvaraRadera
  3. Så himla fint och så vackra bilder!
    Ha en härlig dag
    kram Tina

    SvaraRadera
  4. Candylei: Thanks! Very welcome!

    Ulrica: Visst funkar det bra att bläddra och bläddra om. När det närmar sig jul åker mina tummade gamla julmagasin också fram. Kul att du kikar in!

    Tina: Tack snälla du!

    SvaraRadera

Välkommen att lämna en hälsning!