fredag 30 november 2012

Morgondagens julmarknad

Bild tidigare publicerad i Allas
 
Nu är allt packat & klart inför morgondagens julmarknad. Tänkte att ni kunde få en liten tjuvkik för att ana stilen på våra kransar. Naturligt dekorerat gillar vi bäst. Vide, lärkkottar och vackra band är favoriter - liksom skidorna som också är med i packningen : ). Än har vi dock ingen snö i sikte här i Skåne, tyvärr. Hade ju varit så vackert till första advent.
 
Fin helg till dig ♥
Uppdatering: Visst fick vi snö till första advent! Massor med snö!

6 kommentarer:

  1. Så fin så :)
    Och jodå, snö har vi i Skåne, runt Skurup iallafall! Kommer säkert upp till er imorgon.

    Kram
    M

    SvaraRadera
  2. Tänk att du fick snö till första advent, till slut! Nu är hela "Glesbygd" alldeles vitt, så härligt!

    Jag kan tänka mig att kransarna gick åt som smör i solen idag, - tusen tack för att jag fick "förköpa" i år! Glad är jag för det, för vi kom inte hem från Malmö förrän vid 16-snåret idag. Imorgon sätter jag upp dem här hemma på Solhäll!

    Stor adventskram!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Beautiful!
    I love the blend of fresh greens with pussy willow branches & the burlap/ ribbon combination is gorgeous ♥
    We use skis and skates too in our holiday decorating :-)
    I could not find a Translate button ~ so unable to read your post, but your photos are gorgeous.
    Happy 1st Advent.
    Greetings from Canada

    SvaraRadera
  4. Vilken inspirerande blogg, hit återkommer jag gärna. Äntligen snöar det även på västkusten. Ha en fin startpå veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Tack Pernilla för dina fina kransar.Den ena sitter ute och den
    andra ligger fint på bordet med ett stort ljus i mitten.

    kram

    Christina J

    SvaraRadera
  6. Tack allihopa för era rara hälsningar ♥ Det värmer gott i vinterkylan!
    Kram
    /Pernilla

    SvaraRadera

Välkommen att lämna en hälsning!