onsdag 19 december 2012

Julgott att ge bort

Bild publicerad i Amelia Jul 2012

Istället för att stressa runt i butikerna såhär i jultid står jag hellre en halvtimme extra i köket och donar. Mitt godaste julgodis är en mörk chokladtryffel med vackert vintervitt strössel. Försvinnande gott... Och en perfekt present till vännen som förtjänar det där lilla extra.

Hemma hos tycks fler än jag gilla den, för nu ser jag att det bara finns två bitar kvar att slåss om till kvällens upplösning av morden i Sandhamn...

Fortsatt fin julvecka till dig ♥

Receptet ja - det hittar du i Amelia Jul (med Maria Montazami på omslaget).

4 kommentarer:

  1. Mmmm, så gott det ser ut, Pernilla!
    Hoppas du får en riktigt fin jul!
    Vi hörs!
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  2. Tittar in för att önska dig och de dina en riktigt fin jul!
    Kram från oss på Solhäll!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Just julgodis tycker jag faktiskt om att laga till i köket (är emot matlagning i allmänhet annars). Du har rätt i att det inte tar mer än en halvtimme och oftast blir det så mycket godare än det man köper, tycker att butikerna krånglar till det för mycket med skumma smaker...

    Ha en god jul och ät alldeles för mycket godis! ;)
    Kram
    M

    SvaraRadera

Välkommen att lämna en hälsning!