torsdag 24 januari 2013

Ordning & reda

Bild tidigare publicerad i Allas

Jag lånar veckans tema från Fabriken och bjuder en bloggbild på fin skoförvaring. Transparenta lådor (finns på ICA Maxi) är smart då det snabbt går att överblicka innehållet. Men lite kul text är ju aldrig fel. Då blir det så snyggt att lådorna inte ens behöver stuvas undan.
 
Själv har jag ett lite större projekt att organisera upp. Det är mitt kära arbetsrum/rekvisitaförråd som blivivt lite lätt överbelamrat ytorna till trots, så nu må ni tro att här ska sorteras. Nya skåp (enkla vita köksskåp med hjul) är införskaffade på Ikea och så fort herr dona monterat ihop dessa ska jag ge mig i kast med att stuva rätt alla bra-och-ha-prylar...
 
Soliga hälsningar till dig ♥

 

4 kommentarer:

  1. Jobbigt värre när man ska till att sortera, röja och slänga, men roligt när man har skaffat fin ny och funktionell förvaring. Lycka till med tråkjobbet! Lyckan när man väl är färdig håller i sig länge...
    Kram
    Ann

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det börjar arta sig på ett par ställen nu¨:) Men det jobbiga är ju att det för med sig så mycket när man väl rotar i en hörna...

      Kram!

      Radera
  2. Varje gång jag organiserar och röjer här hemma är jag övertygad att ordningen kommer att förbli...men ack. Detta var dock ett bra tips för att slippa leta. Taget!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att kunna inspirera! Kul att du kikar in :)

      /Kram!

      Radera

Välkommen att lämna en hälsning!