onsdag 6 februari 2013

Loppislycka!


 
Var och lämnade en hel hög med prylar på Erikshjälpen häromdagen. Det är det stora rensa & röja projektet i arbetsrummet som pågår...puh!
Kunde såklart inte låta bli att smita in och kika efter nya fynd. Så, om jag får säga det själv, står nu världens sötaste lilla termos här på köksbordet och lyser upp min tillvaro.  Tänk att alla andra bara kunde låta den stå kvar där på hyllan... Ja tur för mig såklart. Sann loppislycka är det! Den kommer att bli perfekt som rekvisita till vårens jobb. Och plats har jag ju nu  ;)
 
Må så gott ♥

6 kommentarer:

  1. Aja baja Pernilla, - inte komma till min by och sno MINA fynd så där! ;-)
    Skämt å sido kan jag iallafall säga att jag är helt säker på att den där lilla godbiten INTE fanns där förra helgen. Det är just därför man måste besöka Erikshjälpen VARJE vecka, hihi!

    Korgstolar hittade vi på IKEA redan förra hösten, men en lite modernare variant i svart som heter STORSELE. Passar finfint på verandan!

    Må så gott i snöblasket!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte väl att du inte kunnat lämna en så grön och grann termos :)

      Och du, Storsele, är nog bra mycket skönare än de andra fåtöljerna ;)

      Kram & trevlig helg!

      Radera
  2. Så snygg!!! Och vilket klipp :) Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var verkligen ett klipp! Jag gav ynka 30 kronor...

      Tack för titten här hos mig!
      /Pernilla

      Radera
  3. Loppislycka, finns det någon större lycka..?

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blir man glad av att fynda : )

      Trevlig helg!
      /Pernilla

      Radera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!